Başkan Kamil Arslan, Vali Yolu Caddesi Esnafı ve Hizmet Sektörü Temsilcileriyle Buluştu
Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Kamil Arslan, Vali Yolu Caddesi’nde faaliyet gösteren hizmet sektörü temsilcileri, lokanta ve kafe işletmecileriyle bir araya geldi.
Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında üyelerle birebir görüşmeler yapan Başkan Arslan, işletmelerin karşılaştıkları sorunları, talepleri ve beklentileri dinledi.
Hizmet sektörünün mevcut durumu hakkında değerlendirmelerde bulunulan görüşmelerde, sektör temsilcilerinin yaşadığı sıkıntıların çözümüne yönelik öneriler ele alındı.
Üyelerle sürekli iletişim halinde olmanın önemine vurgu yapan Başkan Arslan, Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası olarak üyelerin her zaman yanında olduklarını belirterek, şehrin ekonomik ve ticari hayatına katkı sağlayacak çalışmaları kararlılıkla sürdürdüklerini ifade etti.
Ziyaret sırasında dile getirilen konuların ilgili kurum ve kuruluşlarla paylaşılması ve çözüm süreçlerinin takip edilmesi konusunda görüş alışverişinde bulunulurken, sektör temsilcilerinin önerileri de not alındı.
Başkan Arslan, “Odamızın en önemli görevlerinden biri üyelerimizin sesine kulak vermek ve onların sorunlarının çözümü noktasında gerekli girişimlerde bulunmaktır. Vali Yolu Caddesi’nde faaliyet gösteren işletmelerimizi ziyaret ederek taleplerini dinledik.
İş dünyamızın gelişmesi ve üyelerimizin daha güçlü bir şekilde faaliyetlerini sürdürebilmeleri için çalışmalarımıza devam edeceğiz.” dedi. Iğdır Ticaret ve Sanayi Odası, üyeleriyle istişare kültürünü güçlendirmeye ve şehrin ekonomik kalkınmasına katkı sunmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor.
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Eğlenceli
0
Sinirli
0
Üzgün
0
Vay
0